»
Blog » Drumul Ambalajelor de la protectie la marketing

Drumul Ambalajelor de la protectie la marketing

Ambalarea hranei sau diverselor lucruri sau bunuri a constituit o practica straveche a omului.
Acesta a simtit dintotdeauna nevoia de a-si proteja intr-un fel sau altul bunurile, fie in timpul transportului sau al depozitarii.
Pentru aceasta, omul a fost nevoit sa apeleze la diverse metode si materiale, pentru a crea ceea ce numim noi azi, ambalaje.

Evolutia Ambalajelor odata cu Tehnologia

De la banalul celuloid si continuand cu revolutionara bachelita, si avand la baza un consum tot mai ridicat de produse, ambalajele au evoluat odata cu tehnologia, cu descoperirea de noi materiale si alternative de realizare, pentru a oferi conditii personalizate in functie de specificitatea produselor.
In zilele noastre ambalajele sunt de nelipsit, le vedem peste tot, pe rafturile magazinelor, in vitrine, la casele de marcat, librarii si chiar florarii.
Avand in vedere varietatea de produse existente pe piata de consum, pe langa calitate, acestea se disting si ies in evidenta prin ambalaje, iar rolul ambalajului nu mai este demult doar unul functional, de a proteja produsul.

Ambalajele - o Puternica Strategie de Marketing

Pe langa rolul protector, ambalajele reprezinta si o puternica strategie de marketing; ele pot fi un criteriu de stabilire a preturilor, un criteriu in definirea caracterului unor noi produse, un instrument pentru a crea identitate de brand si bineinteles, impact la raft.

Pungile Personalizate - o Metoda de Promovare a Brandului

Ambalajele au un rol esential in comunicarea dintre produs si client, acestea informand cat mai complet clientul asupra produsului respectiv, atragandu-i atentia si avand de cele mai multe ori rol decivis in achizitionarea respectivului produs.
Un alt tip de ambalaje cu rol de intiparire a brandului in mintea clientului consumator, il reprezinta ambalajele personalizate.
Gratie unei utilizari indelungate, ambalajele din polietiletina personalizate asigura vizibilitatea brandului si a mesajului comunicat pe o durata mare de timp, acestea intrand in contact, prin utilizare sau privire cu  toate masele de oameni, indiferent de conditia sociala.
Pungile personalizate sunt un instrument ieftin si in acelasi timp puternic de marketing, iar producatorii de pungi personalizate vin in intampinarea cererilor clientilor lor cu o varietate de produse, adaptate nevoilor acestora. Datorita tehnologiei si know-how-ului modern, producatorii de ambalaje nu ofer doar produse finite ci si consultanta de specialitate in alegerea dimensiunilor, culorilor si design-ului correct pentru a va reprezinta cat mai bine firma, astfel incat mesajul sa ajunga corect la tinta – consumatorul.